Strona główna1 » Regulamin
Kontakt
  • GARDO motocykle
    Żychlin ul.Staromiejska 37
    NIP: 665-162-48-16
  • E-mail:biuro@gardo.pl
  • Telefon+48 63 244 26 40
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek-Piątek 8.00 - 16.00, Soboty 8.00 - 12.00

Regulamin

Regulamin sklepu
1.Osoba, która zamierza korzystać ze sklepu internetowego gardo.pl po raz pierwszy musi zarejestrować się wypełniając
formularz rejestracyjny na stronie sklepu.

2.Wypełnienie formularza rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu
zrealizowania zamówienia i kontaktu z klientem.

3.Firma "Z.H.U. GARDO" jako właściciel sklepu internetowego zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z
dn. 28 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z w/w ustawą zamawiający mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia podania o zaprzestaniu
ich wykorzystywania.

4.Jeśli towar występuje w magazynie zamówienie jest realizowane w ciągu trzech dni roboczych. Do czasu realizacji zamówienia
należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.

5.Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem +48 63-244-26-40.
Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
W celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podawanie kontaktowego nr telefonu.

6.Do każdego zamówienia według życzenia Klienta zgłoszonego przy składaniu zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura
VAT. W/w dowody sprzedaży wysyłane są wraz z przesyłką.

7.Przesyłki na terenie POLSKI dostarczane są za pośrednictwem firmy GLS i Poczty Polskiej. Firma GARDO zastrzega sobie prawo
do wyboru kuriera według własnego uznania.

8.Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki w wysokości 20 zł brutto. Wyjątek stanowi wysyłka towaru o wartości
przekraczającej 1000 zł brutto (nie dotyczy to przesyłek, których znaczną wartość stanowią akumulatory, oleje i opony).

9.Zamawiany towar będzie dostarczony pod adres podany w formularzu rejestarcji.

10.Jedynym akceptowalnym sposobem zapłaty jest pobranie przy dostawie przesyłki. Wyjątek stanowią Klienci, którzy po
wcześniejszym uzgodnieniu z firmą GARDO uzyskali prawo do otrzymywania przesyłek na przelew.

11.W przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia z winy Klienta, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy
odebrania towaru lub podania przez Klienta błędnych danych dotyczących adresu, na który przesyłka ma zostać doręczona,
operator sklepu internetowego "gardo.pl" zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wynikającymi z tego tytułu kosztami.
   
   
12. Zwroty towaru:
     Klient może odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni, zgodnie z ustawą  o ochronie niektórych praw
konsumentów , poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym.
     
     Klient może zwrócić towar w/w ustawy bez podania przyczyny zwrotu (jeśli towar nie spełnił jego oczekiwań). W takim
przypadku koszt transportu pokrywa Klient.
     Zwracany towar należy odesłać wraz  z oryginałem paragonu fiskalnego lub ksero faktury VAT. Zwrot możliwy jest tylko
wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Jednocześnie towar musi być zwracany w
oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.
     
     Koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlega zwrotowi.
     Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
     Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

13. Reklamacje:
        Jeśli Klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady techniczne powinien odesłać go na adres:
Z.H.U. "GARDO"
Żychlin, ul. Staromiejska 37
62-571 Stare Miasto

       Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
       Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu
reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu fiskalnego lub ksero faktury VAT, oraz opis reklamowanej
cechy produktu.
       Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu
wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do
wyboru.

14.Firma GARDO zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

15.Firma GARDO prowadzi sprzedaż i wysyłkę tylko na terenie POLSKI.

16.Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2010r.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl